Garantie en klachten

Garantie

Bij EAVY geven we om onze producten en doen ons best om deze in perfecte staat aan u te leveren. Toch kan het voorkomen dat er iets misgaat tijdens het transport of dat er een ander probleem optreedt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na het constateren van een defect melding bij ons te maken. Als het defect valt onder de garantie, zullen wij gratis zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij raden u aan om klachten eerst bij ons te melden door een e-mail te sturen naar klantenservice@eavy.nl. Als dit niet leidt tot een oplossing, kunt u uw geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het ook mogelijk voor consumenten in de EU om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als uw klacht nog niet elders in behandeling is, kunt u uw klacht deponeren via het platform van de Europese Unie.