Herroepingsrecht
Bij onze webshop staat de tevredenheid van onze klanten voorop. Daarom bieden wij een retour en terugbetalingsbeleid aan dat in lijn is met de Nederlandse wetgeving. Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met de aankoop, neem dan contact met ons op via het e-mailadres klantenservice@eavy.nl om een retour en terugbetaling aan te vragen.
Voorwaarden voor retour en terugbetaling
- De aanvraag voor retour en terugbetaling moet binnen 14 dagen na ontvangst van het product worden ingediend.
- Het product en verpakking moet in originele staat en ongeopend zijn. Als het product/verpakking beschadigd is en/of gebruikerssporen vertoont, kan het niet worden geretourneerd voor terugbetaling.
- Hygiëne producten (o.a. toiletborstels) waarvan de verzegeling is verbroken en of het product is gebruikt kunnen niet geretourneerd worden.
- De kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant, tenzij het product defect is of de verkeerde bestelling is geleverd.
- Bij het retourneren van een deel van de bestelling, zal enkel het geretourneerde product worden terugbetaald. De verzendkosten blijft voor jouw rekening.
- Er kan sprake zijn van waardevermindering, indien artikelen die tijdens het retourneren zijn beschadigd door onvoldoende verpakking. Hiervoor kan het voorkomen dat er slechts een deel van het bedrag terugbetaald wordt.
- Retour gezonden goederen die niet bij ons aankomen worden niet vergoed.
- De retour aangemelde goederen moeten binnen 14 dagen na aanmelding van retour, zijn afgeleverd bij EAVY, gevestigd te Hesselerbeek 33, 7623 MC Borne. Na deze 14 dagen zal het product niet meer retour worden genomen. Indien de klant de aangemelde goederen terug wilt hebben, kan EAVY deze, op kosten van de klant, terugsturen.
- De retouren kunnen alleen naar bovenstaand adres toesturen en niet naar onze fulfilment locaties (Enschede en Waalwijk).
- Het bedrag van de terugbetaling omvat de volledige kosten van het product, inclusief verzendkosten.
- Het herroepingsrecht geldt alleen voor particulieren. Zakelijke klanten zijn van het herroepingsrecht uitgesloten. Indien de zakelijke klant de goederen retour stuurt, kan EAVY deze, op kosten van de zakelijke klant, terugsturen.
- EAVY heeft het recht de betaling te weigeren tot het product / de producten geretourneerd zijn of totdat de consument aan EAVY een bewijs van de retour zending heeft aangetoond.
Proces van terugbetaling
- Neem contact met ons op via het e-mailadres klantenservice@eavy.nl om een terugbetaling aan te vragen.
- Zodra de aanvraag is goedgekeurd, ontvangt je instructies hoe je het product kan retourneren.
- Na ontvangst en inspectie van het geretourneerde product, wordt het bedrag binnen 14 dagen teruggestort op dezelfde wijze waarop de betaling is uitgevoerd bij de bestelling.
- Het herroepingsrecht geldt alleen voor particulieren. Zakelijke klanten zijn van het herroepingsrecht uitgesloten.
- EAVY heeft het recht de betaling te weigeren tot het product / de producten geretourneerd zijn of totdat de consument aan EAVY een bewijs van de retour zending heeft aangetoond.
Verzendkosten voor de retourzending zijn voor rekening van de koper. Hierbij draagt de koper de verantwoordelijkheid dat het pakket op het juiste adres wordt bezorgd en dat de producten onbeschadigd aankomen.
Niet thuis bij aflevering
Geen probleem want als je niet thuis bent als je pakje wordt aangeboden kan het zijn dat de postbezorger een dag later terug komt, bij de buren af geeft of je kunt hem ophalen bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Hier kun je hem binnen 1 week (kijk voor de exacte en actuele details op de website van DHL) afhalen met een legitimatiebewijs.
Pakketten die niet afgehaald worden of retour komen
Voor pakketten die niet afgehaald worden op het afhaalpunt of worden geweigerd en retour komen naar ons, brengen wij eenmalig administratiekosten van €9,95 + de gefactureerde verzendkosten + retourkosten van het verzendbedrijf 1 op 1 in mindering op uw aankoop. Wilt u het pakket nogmaals ontvangen dan vervallen de administratiekosten, echter dient u wel eerst opnieuw de verzendkosten te betalen alvorens wij het nogmaals toesturen.
We hopen dat je tevreden bent met de aankoop van ons product.